2010-05-05
 20:05:51

Vilken dag...

Idag i skolan har det gått fint:)

Efter skolan moppade jag och mickan te stan och där köpte hon lite grejer och frågade om PRAO plats. Tyvärr fanns det ingen PRAOplats till stackaren om hon börjar känna panik...
Iaf så moppade vi till hälla för att kolla om de hade saker på HM som inte HM på stan hade, det hade dem:)
Så Micaela fick sina bikinisar och slingor och ögonfransfärg och shorts och lite mer, tillslut. Sedan gick vi in på stadium och jag köpte en jättefin bikini.


När vi kom hem så var mickan tvungen att gå ut med sin lilla vackra hund och jag åkte hem och åt, jag åt kycklinglasagne och det var mums!

Nu sitter vi här och nördar och har det bra!

mvh
EMP


zacki

Sån där bikini har jag med :) De är jättefina! puss



PUBLICERAT: 2010-06-05, 22:18:47 | URL: http://josefinzakrisson.bloggplatsen.se
Elin

Vad kul :):) puss<3<3



PUBLICERAT: 2010-06-10, 14:09:37 | URL: http://elinmariapettersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: