2010-03-31
 16:34:42

onsdag...


Nya filmer för bara 19:90kr st!!:D

Hej idag har jag inte gjort så mycket, åkte till skolan vid halv nio ungefär ( åker med mickan och hennes mamma, TACK TACK!!), fast igentligen skulle jag börja vid halv tio och ha idrott men efter som jag är förkyld så kunde jag inte vara med på den, sedan har jag inte hunnit så mycket mer i skolan. Sedan hade jag PH, våran klass är lite annorlund.
Nu sitter jag här ikväll så ska jag åka och kolla på Teater "Hemma på hemmet", den verkar skit bra mina gamla kompisar är med och min teater ledare. Ska gå på den med Ellen och sedan några fler i min grupp men kommer inte ihåg vilka.
Föresten det är ju snart påsklov!!!=) Längtar verkligen fast längtar först tills imorgon för då får man veta den prelliminära intagningen till gymnasiet... LÄNGTAR!! Men tillbaka till påsklovet då ska jag sitta hemma och plugga så mycket jag hinner men ska också passa på att vila lite, Under påsklovet ska en min klass beställa våra klasströjor, de ska vara rosa med två flodhästar och sedan står det vi är sååå tajta och sedan under 9D(som är bäst btw!!) Sedan på baksidan så ska det bara vara våra namn. Sedan fundererar jag på att beställa ett par mjukisbyxor med pettersson tryckt på rumpan elr på sidan, men vi får se ska snacka med mamma först

Hoppas ni har haft det en bra vecka hittills

Puss Kram
EMP



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: