2010-06-07
 03:45:46

MTV awards

Hej
jag erkänner det var väldigt länge sen jag skev men hade tappat lusten.. sk försöka förbättra mitt skrivande.
Nu sitter jag iallafall och kollar på mtv awards. Det är jätte roligt att kolla på. The twilight saga har redan fått ett pris, elr kristen stewart vann bästa kvinnliga skådespelar med twilight. Hoppas de vinner flera priser:)

Skolan är det inte långt kvar på, 4 dagar kvar, sedan är det hejdå kunskap. ska bli ganska skönt att börja gymnasiet sen :D På måndag ska vi ha avslutningsmiddag, ska bli kul. Föresten hade spex förra måndagen vi blev såhär snygga:

grymmaste klassen xD

Längtar till sommarlovet då sticker man på bilresa till italien och kroatien, och sedan kanske vi åker till londoon!!! :D längtar verkligen fast det mindre roliga är väll att åka bil fast vi kommer stanna i österrike och tyskland kanske något mer land vet int :P hahah... xD

Nu ska jag fortsätta kolla på MTV awards:) <3<3

PUss kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: