2010-04-07
 13:02:41

GLOBEN NÄSTA!!!!


 
BILD FRÅN NÄR DE VANN SM FÖR NÅGRA ÅR SEDAN!!!:D

Jag är glad kan man säga för  det första så har vi lov sedan så har rönnby kommit till sm- final!!:) längtar till nästa helg fäör då bär det av till GLOBEN!!!!!!! hihi... men annars på lovet har jag inte gjort så mycket har inte kunnat träna för jag är förkyld, men saknar det vill träna igen!!:( men nu ska jag kolla på någon film vi köpte för någon dag sen
Puss Kram
Elin'

Ps, hoppas så många som möjligt kan komma och kolla på sm finalen i globen!!!!! ni vet inte hur mycket jag längtar!!:D:D .Ds.


anna

hej elin, de är klart jag ska med. men vet inte om vi åker alla tsm? de vore roligare att åka med er. Men å andra sidan är inte ni mitt lag.. men ändå alla tsm vore kul. eller vad säger du lillen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: