2011-02-10
 17:14:08

Innebandy, innebandy och innebandy!!

Sm i helgen så bara tagga tagga!! Nu ska vi gå vidare tycker ja!

Men det är inte bara helgen som har beståt av innebandy utan i måndags var det träning både i skolan och med laget på kvällen.:)
På tisdagen var det planerat att ja skulle gå på teatern så var på stan och fikade med mina kompisar men sedan efter det blev det helt andra planer :P
Fick smsa av min tränare att det hade kört ihop sig så jag var tvungen att vara med om jag kunde, så då typ bestämde min teaterlärare att jag skulle gå på innebandyn så stressade hem packade och sedan iväg till hallen :) ja sedan matchen mötte vi serieledarna, och tyckte att vi spelade as bra!! Efter full tid stod det 1-1 och det blev sudden men när det hade gått 4:11 så gjorde de 2-1:( men vi fick iallafall 1 poäng och det ska vi vara stolta över!!:D:D:D NI ÄR BÄST TJEJER!!
Sedan onsdagen var väll som vilken vanlig onsdag, skolan sedan blev det träna :) rolig träning fast alla var ganska slut :P
Ja och idag har jag inte gjort mycket slutade skolan vid ett och sedan fick jag skjus hem av malin:) och sedan har jag typ kollat på tv XD hhehe 0:)
Ja och imorgon är det innebandy på morgonen och sedan på kvällen kör SM igång !!!!
TAGGA TAGGA!!!!!
KÄMPA KÖTTA JOBBA!! KÄMPA! KÖTTA! JOBBA!
PUSS KRAM
EMP



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: