2010-10-08
 21:53:05

/MICAELA

Tjenare alla glad sötnosar där ute i världen!!

Idag tog jag tag i saken och gav Elin sin efterblivna present, herregud tjejen har gått och blivit 16 bast?!!
Vi gick på bio och såg "Tusen ggr starkare" och jag, personligen, tycker att den var S K I T B R A ! ! ! Den handlar om en klass med 9:or där tjejerna är förtryckta och killarna tar all plats, men sedan förändras allt när en speciell tjej börjar i klassen... Ett hett tips till er biosugna små människor :)

Ja, sedan åkte vi hem till mig och käka lite och nu bara chillar vi.
Så min present till henne var alltså en helkväll med mig och jag tycker det var helnice, men ni får höra Elins åsikt någon annan gång. . .Jag kan ju inte tala för henne :))

Imorgon är det match som gäller, båda vi ska spela med div3 och det ska bli kul och komma ner och träffa alla fina människor igen! <3

* Nu är det mitt tåg och dags för avgång, stiga på aldrig tveka en minut, för allt som flyger upp måste landa tillslut, kan inte titta tbx trots min vilja är stark, vi vandrar iväg utan att vidröra mark...Längesen!!

*Ser dig på blåa i april, i telefon i nya jeans men jag har samma trasor går och röker samma marlboro jag minns varenda steg ifrån vår film...Från och me du!!

With love
/MicaelaSjöberg<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: