2010-03-09
 18:29:44

Hej!!:)


ÄLSKAR TTWILIGHT !!!<3<3<3

idag har jag varit i skolan och fick faktiskt rättså mycket gjort för en gångs skull... sedan efter skolan var det raka ägen till gymmet med Liv, Nathalie och Sandra fast jag hade en gyminstuktion, var skit bra att jag hade en sådan för det kommer hjälpa mig skit mycket :) Sedan kom pappa och hämtade mig och nathalie och vi fick skjuss hem. Har precis ätis ska kolla på några One Three Hill avsnitt snart, för de som inte vet har jag blivit beroende av one three hill den serien äger verkligen.

Sedan måste jag säga att min design inte är klar riktigt än för min header är konstig ska försök hitta någon som är duktig på att göra sånna och fråga om hon/han kan föra en åt mig:) hoppas det för vill verkligen få en snygg blogg.... men om ni vet någon som är duktig på att fixa sånna får ni gärna höra av er:)

Puss och kram

EMP



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: