2010-03-24
 19:58:09

Haha...


SNART PÅSKLOV!!:D

Hej på er alla nu sitter jag här sitter och chattar med mickan på msn och hon tyckte jag skulle skriva ett inlägg nu.. så dår får man väll göra som hon säger.
Men iallafall igår så var man då på wennströmska och körde lekar med idrottscollege som fixade det, det var kul för jag och sofie höll på att dö av skratt på vissa grenar HIHI... Men det var grejt. Idag har det inte varit så mycket hade nationella prov i engelska sedan så hade jag också muntliga nationella i matte gick väll okej på båda!:D Sedan efter skolan gick jag och mickan på stan sedan vid fyra fick vi skjus hem av hennes mamma, och då var det en tant som ramlade lite LÄSKIGT!!:S
Sedan har jag inte gjort så mycket idag...

Imorgon ska jag ner och köpa en tröja på Hm för jag hittade en trisslott där jag hade vunnit 50 kr och den kostade bara 50 kr!!:) sedan så blir det träning då kommer Josefin komma Saknat henne :D  det ska typ vara provträning för de som vill börja och hon spelar i hallsta nu och ska börja i rönny:D:D super glad när hon sa det, fast det är tråkigt att zacke inte ville börja men hopas hon gör rätt val HOPPAS HOPPAS!!

Ska föresten börja plugga hemma varje dag nu så jag hinner med mina steg och förhoppningsvis mera (bara kanske tror inte det) haha men ska verkligen ta tag i allt nu för vill verkligfen komma in på Idrottscollege, det verkar skit bra där!!:) LÄNGTAR LÄNGTAR!!

puss och kram
EMP



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: