2010-03-19
 15:50:24

gästinlägg<3

Tjena, mickan här! Jag sitter hemma hos mig och tittar på när Elin lägger in min finaste bild;)
Har precis haft panikattack för jag fick fetaste stickan i foten, 2.5cm var den och jag ljuger INTE!!! Den finns på bild den också men den får Elin inte lägga ut! Fötter är ju himla privata, eller hur?? :)
Aaa, funderar på att skaffa blogg jag med men jag vet inte riktigt om det finns någon som vill läsa om lilla mig liksom!! Jag har ju i och för sig ett väldigt intressant liv men ändå:)

Lite tråkigt väder idag tycker jag, men det känns ändå som att våren är påväg<3<3<3
Ska väl också ner på Rönnbymatchen ikväll och jag hoppas verkligen att tjejerna avgör det här nu så att de kan sikta på semin!! Önskar alla Rönnbydamer ett stort lycka till ikväll:) (jag tror de kmr fixa det)

Nu börjar Elin tröttna (hon håller på med min mobil och jag känner på mig att jag borde ta tillbaka den nu.....)

Ha Det Bäst!!
/MicaelaSjöberg


Julia

Hej Elin!

Du kommenterade om Bellas Box hos oss och jag tänkte bara kolla hur mycket den kostar på Åhlens? Jag har nämligen sett att den finns på Hemmakväll också, men vill såklart välja det billigaste stället ;D



Be safe.

Julia - thetwilights.blogg.se



PUBLICERAT: 2010-03-23, 09:27:26 | URL: http://thetwilights.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: