2010-04-16
 17:31:04

Globen imorgon :D

Hejsan idag vart de skolan då var väll rätt okej hade nationella prov i matte gick okej... sedan efterskolan gick jag och mikcan till löga och simmade lit, var ganska skönt faktiskt. Nu sitter jag här taggar för globen imorgon :D Längtar efter att få se rönnbys glädje tjut när de vinner finalen (vad jag tycket att det ska bli i allafall) hehe... JAg och mickan ska måla våra naglar oranga och svarta med tiger ränder på riktigt tuffa är vi!!:) Sedan om ni inte ska till globen och kolla slå då på tv och kolla på finalerna på fyran vid 12.30 och kolla efter några som har oranga tröjor det är i sånna fall förmodligen vi :) LÄNGTAR JÄTTE MYCKET!!
Bussen går från k-borg kvart i tio imorgon :D

Nu ska jag gå och äta
Puss Kram
Elin

LOVE INNEBANDY!!<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: