2010-04-21
 20:02:06

DET REGNAR!!!


Tog lite ploj kort:P
Idag regnar det...

Jag har jobbat bra i skolan idag och haft PH, det var kul!
Sedan moppade jag och Mickan till stan för att leta efter praoplats till henne, det gick dock inte så bra:(
Men jag provade converse så nu vet jag vilken storlek jag ska beställa från LaRedoute, de har 30% rabatt just nu!!! :D

Jag sitter hemma hos Micaela och vi har precis ätit sockerkaka som hon har gjort, den var jätte god och Micaela är verkligen BÄST på att baka!!!

Sveriges två största sjöar heter Värnen och Vättern, Sveriges högsta berg heter Kebenikaise och är 2114 m.ö.h, havet mellan Sverige och Danmark heter Kattegatt, Sveriges nordligaste stad heter Karesuando och ligger längst upp i landet... Samuels läxa :D vi sitter här och har en liten frågesport!!!

Imorgon är det träning med laget och på fredag drar Mälarenergi cup igång och då du Zacke ska vi ta er!!!

I utlandet heter det flod, i sverige kallar vi det älv eller å...

Kramar

/ElinMariaPettersson


;)

söt! lägg upp fler bilder på dig! :-) ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: